TIDSFÖRDRIV


Datum: 2009-02-19 Tid: 00:23:43


Jag ville bli när jag var liten: Hockeyproffs (H).
Är du kittlig: Det kan man nog säga ja.
Mitt rum kan beskrivas som: Nystädat.
Spelar du något instrument: Jag kan några låtar på gitarr (?)
Något du absolut inte äter: Kokt korv eller blodpudding.
Vad sa du senast: Jag sa inte, jag sjöng.
Det här är jag bra på: Jag kan vicka på min haka. Eller ja, jag kunde åtminstonde.
Brukar du svära mycket: Det tycker jag inte.
Vad vill du jobba som: Något inom media. Just nu lutar det mot journalist, men jag brukar kunna ändra mig en del.
Gillar du att sjunga: Ja. Om det låter bra är en helt annan sak.
Gungar du på stolen: För si så där 5 minuter sen gjorde jag.
Vilken hand håller du gaffeln i: Fel hand enligt dom flesta. Enligt mig rätt hand.
Anser du att du är stark: Ohja. Släng dig i väggen Magnus Samuelsson!
Använder du knark: Det skulle aldrig falla mig in.

FAVORIT
Färg:
Blue.
Mat: Tonfiskmacka med avokado funkar i alla lägen.
Låt: Thousand Foot Krutch - Wish you well.
Ämne: Rast...
Plagg: Leggings och nån tröja.
Skor: Sommarskor.
Ställe: Sängen sviker aldrig... (a)

SENASTE
Person som sovit i din säng:
Förutom jag? J somnade några minuter i lördags.
Låt du hörde: Kent - Pärlor
Film du såg: The perfect catch.
Kram:
Sköldsen och en luftkram till Elin som stod för långt bort.
Puss: Alla hjärtans dag.
Känslan: Nostalgi och glädje.
Resa: Längre resa? Sundsvall i julas.
Person du träffade: Mammas snubbe.
Dröm: Jag skulle till Sala av "någon konstig anledning". Skulle åka tunnelbana dit och var tvungen att byta 2 ggr. Hade planerat att ta ut pengar vid första bytet, men när jag väl klivit av och stod vid bankomaten så hade jag glömt plånboken med kortet hemma. Fick tag på en telefon och ringde hem. Innan jag visste ordet av de så var hela familjen med mig och vi gick in på en djuraffär och kom ut med två hundar och två kossor. Jag döpte hundarna till festis och tiger, och en av kossorna kallade jag för svante. Mer än så minns jag inte. Knasigt var det iallafall.
Pratade i telefon med: Mor min.
Personen du fick sms av: Viktor.
Gången du var utomhus: På träningen va.
Hela din familj åt middag tillsammans: Hela familjen? Oj.. Det var länge sen.
Saken du köpte:  För egna pengar måste varit piercingen. Efter det har jag varit pank.

VÄNNER
Har du en bästa vän:
Vissa är bättre än andra helt enkelt.
Vem säger du allting till:
Ingen. Jag har svårt att släppa folk för nära inpå och lita på folk.
Vem förstår dig allra bäst: Matias Halonen utan tvekan.
Vem kan du inte leva utan:
Finns nog en hel del som skulle vara ett rent helvete att mista, och dom vet vilka dom är.
Vem saknar du:
En hel del vänner. Mina syskon. Men framförallt pappa.
Vem finns alltid där: Matias.
Kommentarer
Postat av: jehhhh

jag har ett liv som läste hela den där, eheh

du är söt!

2009-02-19 @ 00:46:29
Postat av: Janina.

Sv: Jag har ännu mer lev som gjorde hela den där, "eheh"

puss!

2009-02-19 @ 00:55:23
URL: http://assomjau.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback