Take me to the hot summer dream.


Datum: 2009-02-10 Tid: 20:44:07



Jag vill ha sommar. Jag vill ha solblekt hår. Jag vill ha grillkvällar lite överallt. Jag vill ha gräsfotboll. Jag vill ha jordgubbar och glass. Jag vill ha en brunbränd kropp. Jag vill ha kubb och boule med familjen. Jag vill ha iskalla drinkar ute på balkongen. Jag vill ha långa promenader. Jag vill ha sommarkrysset igen. Jag vill ha midsommar. Jag vill ha shorts och linnen. Jag vill ha sol och bad. Jag vill ha barfota-promenader i gräs. Jag vill ha picknick i klosterparken. Jag vill ha nätter i tält. Jag vill ha stunder på studsmattor. Jag vill ha mysiga roadtrips. Jag vill ha ängsö.Jag vill ha en massa äventyr med dom bästa. Jag vill till och med ha myggor och sommarfräknar. Jag vill ha allt som har med sommar att göra.
Nu. Jag vill ha det nu.
Kommentarer
Postat av: J.

jag har körkort så jag kan joina roadtrips? (a) förresten gillar jag inte sommar egentligen, men du fick mig ändå att längta dit på något vis, thank you for that :))

2009-02-10 @ 22:40:16
Postat av: Janina.

Sv: gärna för mig! :) Gillar inte sommar? Ser jag rätt? Trodde jag inte om dig Jesperrr (; Anytime! :)

2009-02-11 @ 06:53:49
URL: http://assomjau.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback