I'm gonna break free from these chains.


Datum: 2009-02-04 Tid: 10:52:25



Godmorgon.
Jag har precis vaknat, eller ja, för andra gången idag. Första gången mådde jag fan när jag vaknade, vilket jag iofs gör nu med så. Jag som nyss var sjuk, bra immunsystem jag har tycker jag... (Y) Jag stannade iallafall hemma idag, och eftersom det är onsdag så antar jag att jag kommer få höra det här ett tag av twinsen ett tag framöver. Haha. Får se till att bli frisk till imorgon, för då kan jag inte stanna hemma eftersom jag har Nationella igen. Känner mig alltså tvungen att gå imorgon.

Men nu ska jag ta mig en kopp te, alvedon och se om vi har någon frukost. Hörs senare.
J.
Kommentarer
Postat av: jEspErYh^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

huva! jag ångrar att jag gick till skolan, du gör rätt som stannar hemma.

kryakrya! :)

2009-02-04 @ 12:36:04
Postat av: Janina.

Sv: Förstår dig,jag sitter här hemma och lider med dig.

Thanks, o detsamma :)

2009-02-04 @ 13:00:44
URL: http://assomjau.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback