Finito.


Datum: 2009-02-01 Tid: 21:28:50


Jag känner mig lättad. Det känns som om jag blivit av med något som tynger ner mig. Ärligt talat så känns det lite läskigt att något jag precis sagt till Elin tidigare idag får jag sedan höra några timmar senare. Exakt samma ord. Det var hur som helst bra att vi kände samma sak.
Nu ska jag blicka framåt, och leva livet, utan några gränser. Utan något som hela tiden håller fast mig och som hindrar mig från att göra som jag vill. För det var exakt så det kändes nu i slutet,  som ett hinder. Från och med nu och framåt ska det här bli mitt år, och ingenting ska få stoppa mig.
J.
Kommentarer
Postat av: jesperyh

fy va skönt! låt det nya livet börja med en piercing? :) hihi, ha en bra dag! / Y

2009-02-02 @ 12:02:08
Postat av: Johanna

Det är bra det Janina! nu får vi leva livet (y)

Tänk på avloppet (a) :) <3

2009-02-02 @ 17:28:50
Postat av: Janina.

Sv Johanna: Om det ska Johanna. Du och jag, korv vad ska man med det till? ;) Haha, det kan nog tas på fel sätt nu, men du förstår vad jag menar och det är huvudsaken :*

2009-02-02 @ 20:10:17
URL: http://assomjau.blogg.se/
Postat av: Janina.

Sv Jesper: Klart jag ska det, och du har ju lovat att stötta mig så, det blir nog perfekt :)

2009-02-02 @ 20:14:20
URL: http://assomjau.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback