Boys boys boys.


Datum: 2009-02-02 Tid: 21:38:25



Nemen tjenare!
Jag känner mig sådär alltmänt dryg just nu. Himla övertrött och uttråkad är jag också för den delen.
Dagen har rullat på snabbt, och jag börjar få riktigt panik över Nationella imorgon. Jag är så nervös så jag vet knappt vad jag heter. Dags att tycka synd om mig nu alltså. (a)

Vad har ni hittat på idag då?
Jag har iallafall varit i skolan största delen av dagen. Eller okej, nu ljög jag. Jag satt ju först o främst hela förmiddagen på Joar och lyssnade på Mietek Grocher, och herregud vad hemskt det var. Vet inte hur många gånger jag satt med tårfyllda ögon och tvingade mig själv till att inte gråta. Att folk kan ha varit så brutala och hemska är något jag verkligen inte kan förstå. Usch.
Dagen fortsatte iallafall med en 45 minuters lyssnande på Mietek igen och sedan vanliga lektioner innan vi äntligen fick pallra oss hem. Jag bestämde mig att vänta i si så där en halvtimme extra i skolan för att Elin och jag skulle kila ner på stan, där jag hittade en fin present åt mor min. Kexet klippte sig också, och sen åkte vi hem i kylan. Mina lår var som isbitar när jag kom hem. Jag skojar inte. Det var rena rama nordpolen ute. Inte ett dugg okej faktiskt!

Nu ska jag ta mig en kopp te och oroa mig lite till för provet imorn. På tal om prov så fick jag mvg på mitt engelska prov som jag gjorde förra veckan. Woho. Jag trodde verkligen inte det.
Men som sagt te var det, och så ska jag roa mig lite med folket också. Får se om någon är på samma bushumör som jag är. Puss på stjärten.
J.
Kommentarer
Postat av: Jonas.....

Va! va de kallt ute?;P De märkte ja inte;D

2009-02-02 @ 22:26:05
Postat av: Janina.

SV: Men du är ju från Örsa, där vet ni väl knappt vad värme är. Ni har väl precis upptäckt eld där ute på vischan? :)

2009-02-02 @ 22:50:27
URL: http://assomjau.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback