inget att förlora


Datum: 2009-08-05 Tid: 17:53:00

       

Gjorde min comeback på fotbollsplanen igår med b-laget och matchen slutade 6-2 till oss.
Var riktigt kul att vara tillbaka i målet igen, och jag började ju faktiskt undra varför jag ens slutade spela där ett tag. Från och med nu ska jag ta tag i fotbollen igen och det börjar redan om lite mer än en halvtimme då jag drar iväg på träning.

Har inte hänt så mycket annat, har bara varit hemma och tagit hand om hunden.
Om 2 dagar drar jag iväg till Göteborg och sen Norrland, men mer om det sen. Måste byta om.
Puss på er!
J.
Kommentarer
Postat av: jenny

det är bra, vi behöver dig! :)

2009-08-08 @ 13:16:24
URL: http://jennyokarlstrom.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback