These miles have torn us worlds apart.


Datum: 2009-04-15 Tid: 20:33:49


Nu är jag tillbaka från Italien. Men ärligt talat så vill jag inte annat än att spola tillbaka tiden, och stanna kvar där.
Helgen var helt underbar. Den hade allt, och att jag fick spendera den med laget gjorde bara saken ännu bättre. Vårat lag. Vårat underbara saknade älskade lag. Det var helt klart det bästa på länge, och med tårar i ögonen och ett leende på läpparna sitter jag nu och tänker tillbaka.
Vi kom endast 6a i cupen, men för att möta utländska äldre lag så är jag faktiskt riktigt nöjd med den placeringen. Vi bodde på ett supermysigt hotell tillsammans med 3 andra kill-lag. Vi spenderade varenda kväll med 2 av dom. Ett lag var från schweiz och ett från össterrike, och dom var så sjukt snälla. Jag är himla glad att fått lära känna dom kan jag lova.
På lördagen var vi på san siro och kikade på Inter-Palermo, och det var utan tvekan något av de häftigaste jag varit med om. Hela Enköping + 10 000 personer till var där, och när det var tyst minut för jordbävningen hördes inte ett ljud. Himla coolt vare.
På dagarna spelade vi fotboll, på kvällarna umgicks vi som sagt med grabbsen. Vi hade allsång på bussresorna och dansade galet till bland annat Kat de luna's låt Run the show.
Uppmärksamheten vi fick på resan var helt galen. På san siro var det som om vi var kändisar. Tror inte det fanns en enda person som inte vände på huvudet när vi gick där klädda i Sverige tröjor hela högen. Folk filmade och tog kort både på oss och med oss. Folk ropade på oss, sjöng med då vi sjöng zlatan låten, och ja, de behandlade oss verkligen som kändisar.
Helt galet om ni frågar mig.
Finns så sjukt mycket jag skulle kunna säga om helgen. Känns faktiskt som om jag skulle kunna skriva en bok, men.. tror inte det är sådan bra idé. Så jag stannar här.
BILDER FRÅN RESAN KLICKA HÄR!

Nu ska jag ta och plugga lite. Back to reality, ni vet.
Godnatt.
J.
Kommentarer
Postat av: Elin

<33333

2009-04-16 @ 07:39:13
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback