Söndag.


Datum: 2009-04-05 Tid: 16:20:38

(En rätt sjuk kväll i sommras slutade så här på bussresan hem. Helt okej.)

Jadå, kvällen igår blev rätt lyckad så länge det varade. Det har jag Linette o resten att tacka för. Kvällen bjöd på mat, dryck, snapsvisor och lite dans, så jag klagar inte. Träffade även en vän som jag inte träffat på år och dar känns det som.. Det gillar vi skarpt. (y)
Inte allt för sent började jag och Elin traska upp mot stan för att möta Erik. Vandrade runt lite i stan innan Elin och jag gav upp och gick hem istället. Vid det laget var jag i stort sett en vandrande isbit...

Tog inte lång tid innan vi låg nerbäddade i sängen båda två. Elin somnade på stört, men vaknade några minuter senare av att hon stönade högt.... Man kan ju undra vad hon drömde? Haha! Efter några stön till från hennes sida lyckades jag också somna. Sen om jag sov så bra är en helt annan sak. Det är rätt sjukt hur en sån liten person kan få en sån stor rumpa när hon sover. Den tar i stort sett upp hela sängen. Himla jobbigt om jag får säga det själv.. Hehe. Men hon är rätt söt ändå.

Just nu finner jag inte ork till någonting, så blir nog sängen för mig strax. Ska se om jag hittar någon mysig film som jag kan underhålla mig med. Rätt skönt det med!
Later.
J.
Kommentarer
Postat av: Elin

Ursäkta? Jag stönade inte, ja blev rädd :o jag drömde om flygande handbollar, remember? Skulle inte du bli lite rädd då eller? Ja juste.. och sen så ska du inte klaga så mkt på att ta upp plats i sängen :p Ja vet att jag är söt =)

2009-04-05 @ 19:34:40
URL: http://elinbyelin.blogg.se/
Postat av: Daniel

Där borde jag ha varit med å supit!

2009-04-07 @ 11:33:35
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback