Här finns du kvar.


Datum: 2009-04-03 Tid: 22:59:15


(Oj vad allt va bättre när man var liten och ovetande.)

Efter si så där 10 st inlägg med alldeles för mycket känslor och avslöjande detaljer så börjar jag få kramp i fingrarna och mina ögon väger flera ton. Jag hindrade faktiskt mig själv att inte skriva för mycket här på bloggen, jag menar, en del måste jag hålla för mig själv ändå.

Den här kvällen blev inte riktigt lika bra som jag hade hoppats på, men det får morgondagen gottgöra. Linette fyller 16 och det ska firas. Det ser jag fram emot kan jag lova!

Lars Winnerbäck är mannen för mig ikväll. Och några andra artister/låtar ligger tätt bakom honom. Med andra ord så är musiken mitt tidsfördriv just nu. Annars händer inget speciellt. Sitter och småpratar med lite folk på msn och funderar på om jag inte ska ta och krypa ner under täcket ändå. Det låter ju faktiskt rätt skönt. Ensamt.. Men skönt!

Vi får se vad ödet för mig. Känner jag mig själv rätt sitter jag nog kvar här ett tag.
Ska leta reda på min kamera nu, och lägga in bilderna från sundsvall. Det är nog på tiden nu.
Vi hörs säkert senare. Puss!
J.
Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

Svar: Tack så mycket. Den var lite smutsig på bilden dock eftersom jag inte hunnit göra rent den :) Det betyder tur och framgång :)

2009-04-04 @ 00:18:07
URL: http://snaadrsn.blogg.se/
Postat av: Elin

IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE!IM HERE! <3 :D

2009-04-04 @ 16:43:27
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback