Jag kunde inte bry mig mindre.


Datum: 2008-09-24 Tid: 21:46:52

Yo.
Kom hem från träningen för inte så länge sen, har hunnit med att titta på Idol med Mamma också. Är inte Nils för skön? Herregud vad jag skrattade. Haha!

Träningen gick väl lite si så där, men sånt är livet. Vi hade enskilda samtal med våran utvecklingsansvarige Ramstedt, och det var riktigt skönt att verkligen berätta allt jag känner med fotbollen just nu. Det behövdes verkligen.

Har vart hyfsat skön dag idag. Matte första timmen var väl det enda jobbiga, men 55 minuter gick hyfsat fort ändå. Tycker lite synd om Johanna stackarn som fick skolk hela lektionen för 1 minuts sen ankomst. Våra lärare är ju som dom är..
Fick inte så mycket gjort på musiken innan lunch, sjöng några sånger, men med läraren vi har nu så lär vi oss absolut ingenting på musik-lektionerna, och jag håller med julia - det känns faktiskt rätt så ovärt.
Cyklade iväg till idrottshuset & wgy nästan direkt efter lunchen med Steph, Sara och Niclas. Träffade lite mer folk där, och till slut kom tvillingarna. Gick faktiskt riktigt snabbt att intervjua dom vi skulle, resten av tiden på i-huset spenderade vi genom att gå och ta gratis-saker från i stort sett alla bord. Så nu är jag 4 pennor, 1 kapsylöppnare, 1 nyckelkedja,1 block och 1 lypsyl rikare, och det är ju inte helt fel. Höhö.

Pappa har fixat lite med gymgrejs åt mig, så imorgon drar jag och Josefin ner till A3 och gymmar nån gång på förmiddagen. Men ska iofs sova ett tag först, kanske inte halva dagen som jag hade önskat, men till 11 iaf. :)
Får se vad morgondagen bjuder på förövrigt, blir nog mest bara chill faktiskt, njuta av ledigheten.

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback