I don't care if monday's blue.


Datum: 2008-09-22 Tid: 21:14:19

 

Flipsyde - Someday

Jag förstår inte hur jag alltid kan vara så trött. Det är samma visa dag in och dag ut, och det hjälper verkligen inte hur tidigt jag än går och lägger mig. Den här dagen har vart en av de värsta. Jag ljuger verkligen inte om jag säger att jag höll på att somna på de sista lektionerna. Det kändes som om mina ögonlock vägde flera ton och mitt huvud värkte som bara den. Usch, säger jag bara. Det känns verkligen som att de här lediga dagarna i veckan behövs. Ska försöka återhämta mig lite, så jag kanske blir lite piggare om dagarna.

Idag iallafall har det inte hänt så mycket speciellt. Skoldagen rullade på hyfsat fort, och nu är det bara 1 & halv dag kvar till "helg". Skönt!
Har hunnit med att titta på film med Joakim idag också. Var ju ett tag sen vi träffades senast, så det var efterlängtat.
Han drog hem runt 19, och jag borde egentligen pallrat mig ner till skolan för att lyssna på wgy's rektorer som pratade, men det kändes faktiskt ganska så ovärt när jag inte har några planer alls på att gå gymnasium här i Enköping, så jag stannade helt enkelt hemma. Nu har jag faktiskt tänkt att vila min hand lite och lägga mig i sängen. Det är iofs ganska tidigt, men trött som jag är så är det nog bara skönt.

Vi får se vad dagen har att bjuda på imorgon. Vet iallafall att vi slutar tidigt i skolan och har profil/elevens val sista timmen, så pluggdelen ska nog inte vara särskilt jobbig imorgon. Jag och Steffie har valt Drama på profilen, så får hoppas på att det inte är någonting vi ångrar. När jag hörde vilken lärare vi har i det så började jag faktiskt tvivla lite på mitt val. Menmen, det ska nog bli bra, i värsta fall får vi väl tjata lite på Monica om att byta.

Men nej, nu kallar sängen, får se om jag kanske sätter på någon film eller ser det två nyaste avsnitten av Andra Avenyn.
Jag säger hur som helst Godnatt nu iallafall. 

J.

Istället för någon bild så bjuder jag på en riktigt grym låt. Gammal eller inte? Jag har iallafall inte hört den många gånger förut och fastnade för den igår. Nu är det upp till er om ni tycker om den eller inte :)

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback