In this ever changing days.


Datum: 2008-09-03 Tid: 21:54:23



Hemma igen nu, kom hem för lite mindre än en timme sen. Träningen gick helt okej. Några mindre tabbar men, skitsamma. Hehe. Det blev några snabbhetsövningar, dribblingsövningar, breddspel och anfallsövningar med avslut. Riktigt kul träning faktiskt. Hann gå igenom lite inför matchen på lördag, men inte så speciellt mycket. Vi möter iaf GUSK på Enavallen's A-plan kl 11. Det är typ flickfotbollensdag, om jag inte minns fel. Vet dock inte om jag ska stå i mål eller spela ute då, men det visar dig. :)

Hann med att prata en hel del om gymnasium innan och efter träningen också. Jag längtar as mycket till det just nu, verkligen! Stod och pratade med Beatrice och Elin ett tag innan vi skulle cykla hem. Båda funderade på att kanske välja natur, så vi kom in på vad det är för kurser ungefär. Så fort de nämnde att de läser Matte E i 3an så slutade jag lyssna. Matte E?! Seriöst, jag har svårt för matten vi har i skolan nu. Vill inte ens tänka på hur svårt det borde va. Åh herregud. Men jag blir ju iofs inte förvånad över att dom två funderar på Natur, snillena själva.

Oj då. Klockan är redan 22, och jag måste hinna plugga Engelska tills imorgon. Hade tänkt att träna lite på roddmaskinen också, innan jag går och lägger mig. Inte för att jag vet om den hjälper så mycket, men har träningsverk i armarna idag, så något måste den ju göra. Och att jag tränar mina arma är bara positivt, kan ju inte precis säga att jag är speciellt stark som det är nu. Haha. Skola imorn, åh orken finns knappt, men det är bara tvinga sig. Men men, godnatt! :)

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback