Once in a lifetime means there's no second chance.


Datum: 2008-09-10 Tid: 22:21:20

Hej.
Ännu en dag närmare helg.. SKÖNT!
Dagen har dock inte varit så jobbig ändå, blev inget prov eftersom min musiklärare hade glömt, och när jag påminde honom hittade han inte provet.. bra där (y) haha!
Har inte hänt så mycket speciellt i skolan idag faktiskt, dagen rullade på hyfsat snabbt också. Slutade en kvart tidigare för att hinna till frisören och nu är ju nyklippt och blondare. Har dock inte hunnit reagera så mycket på om jag blev nöjd eller inte eftersom jag fick sätta upp håret för träning nästan på en gång. Ni får helt enkelt vänta tills imorgon för mitt utlåtande.
Åh snart helg.. det ser jag verkligen fram emot. Ser ut att bli en rätt så chill helg igen. Jag har inte orken till så mycket annat iofs, eftersom skolan rent ut sagt tar död på mig. Fredag blir mys, har lite planer, men får se om det blir av, jag är nog smart att jag inte hoppas på något. (mer säger jag inte). Lördag äre match, ska dock inte spela, eller isf som utespelare eftersom jag ska stå imorgon istället mot Heby. Lördag kväll spenderas med Elin, blir nog sova tidigt eftersom vi åker till Sundsvall klockan 4 på söndag morgon för att hälsa på min syster. Mycket trevligt.
Kommer nog inte hända så mycket annat än så, och skönt är ju det. Ska försöka sova så mycket som möjligt, känns faktiskt som att det behövs.

Nu hade jag faktiskt tänkt att dricka upp mitt te som står framför mig och sedan lägga mig och plugga engelska. Är sjukt frusen, så det låter ju inte helt fel att krypa ner under mina två täcken. Att jag ska plugga däremot, det lockar verkligen inte lika mycket. Usch! Läxor borde seriöst inte få finnas, jag har faktiskt aldrig förstått meningen med läxor. Man jobbar en hel dag i skolan, och sen den enda fritid man får den ska man spendera genom att göra läxor (?). Undra om den som på det ens förstår meningen. Om någon gör det kan ju den ta och berätta det för mig, så kanske det inte känns lika hårt att plugga (I). Just nu lyckas jag alltid skjuta upp det till sista dagen, och det gör det ännu jobbigare. Åh :(



Men aja, nog om det nu. Jag hade faktiskt tänkt att kika in en snabbis på bloggkoll och se efter om någon rolig filur har varit lika flitig som jag och uppdaterat sin blogg. Efter det är det raka vägen till sängen. Så sov gott iaf! :)

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback