You're like water for my soul when it gets thirsty.


Datum: 2008-09-13 Tid: 18:36:41

Hej.
Har varit lite dåligt med uppdatering senaste dagarna, och det ursäktar jag för. Har helt enkelt inte haft tid till att skriva, har knappt startat datan alls faktiskt.
Torsdag var det match i heby, så jag kom inte hem förrän vid 22, och då var det dusch, plugg och sova som gällde. Den matchen gick väl inge vidare precis, men vi kämpade på riktigt bra för att vara till stor del bara 93or (+en 92 & en 94) mot 32 åringar och neråt. Sen att det var en av mina sämsta matcher märker man nog i resultatet. Vet inte varför, men det har verkligen börjat gå riktigt dåligt för mig i mål den senaste tiden. Usch! :(
Aja.. Igår var jag bara hemma, eller i stort sett. Var ju i skolan på dagen, hade simning på idrotten och lyckades få vg på allting. Så det är jag nöjd över (Y). När jag kom hem sov jag på soffan i flera timmar. Drog ut runt 8-halv9,och mötte Joakim. Var inte ute så länge, utan kom hem vid elva tiden igen.
Imorse samlades vi nere på Enavallen kvart i 9 för att åka iväg på match. Vi mötte Funbo och matchen slutade 4-1 till oss. Vi kämpade på riktigt bra, och hade sjukt fint spel största delen av matchen. Målgörare var Johanna, första målet, Jag andra och fjärde målet, och Klara tredje målet. Ja, jag är faktiskt nöjd (om ni inte förstått det redan). Haha ;)

Nu ska jag ta och vara lite social med Elin som ska sova här. Imorgon bär det av till Sundsvall för att hälsa på min syster och hennes snubbe. Blir antagligen något inlägg senare. Puss så länge.

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback