Köp varmkorv, köp varmkorv..


Datum: 2008-09-01 Tid: 17:04:33

.. mycket ketchup, lite senap (8)


Halloj
. Kom nästan precis hem från skolan. Hela dagen har inte helt oväntat kretsat runt skolfotot. Innan det togs gick vi och pratade om hur nervösa vi var. Och sen när det var gjort blev det lika mycket snack, (om inte mer) om hur vi kommer att se ut. Knasig dag faktiskt, men jag hoppas verkligen att jag för en gångs skull lyckas se hyfsat normal ut i år.

Skulle egentligen träna ikväll, men kollade på listan över vilka som ska jobba i kiosken för ett tag sen och märkte att mitt namn tydligen fanns med. Hoppas på att det kommer mycket folk och kollar matchen ikväll, så vi som slavar i kiosken får nånting att göra. Hoppas ni som läser det här och bor hyfsat nära kommer dit. Nu känns det som ett utmärkt tilfälle att slänga upp nån sort reklam. Varsågod:

ESK - BROMMAPOJKARNA
ENAVALLEN 19.00
GRATIS INTRÄDE
KIOSK VID LÄKTAREN, VI SÄLJER KORV M.M!

Dom som läser det här och bor i närheten, men som inte kommer utan anledning skäms jag nästan över. Eller ja, något i den stilen iaf. Jag menar, vem vill missa en av Esk's matcher? :o Lägg märke till ironin är ju ett tips. Haha! Nej men nu ska jag inte vara så negativ iofs. Esk kan ju överraska ibland och faktiskt vinna några matcher, och det är ju faktiskt värt att nämna (Y).

Okej, nu märker jag själv hur det här inlägget bara blir översvämmat av intressanta saker, håller ni inte med? Jag har ju iofs inte så mycket annat intressant att skriva så det här får faktiskt duga. Jag är glad över att ni tar er tid att läsa min blogg, för jag har märkt att några läsare har jag iaf ;} Även fast ni är riktigt dåliga på att kommentera!!! :o

Nej nu ska jag ta och fixa lite grejer, sen åka förbi Elin innan Enavallen. Har lyckats tappa bort min kamera laddare, så den måste jag försöka leta upp, vilket imorse kändes helt omöjligt. Håll tummarna för mig tack. (A)
Försöker få in något inlägg när jag kommer hem ikväll, beror på vad klockan blir för jag måste hinna skriva klart min svenska uppsats till imorgon också. Men som sagt jag ska försöka.

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback