Tidsfördriv.


Datum: 2008-09-10 Tid: 22:42:19

Blev inte riktigt som planerat, sängen får vänta helt enkelt. Jag orkar inte plugga, inte riktigt än iaf. Hittade en lista på Elin's blogg och med brist på liv så tänkte jag att jag lika gärna kan göra den. Har inte så mycket annat för mig.

A) Fyra jobb jag haft:
haha, pass på den! :)

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Satc filmen.
2. Fjorton suger.
3. Green street Hooligans.
4. You got surved.

C) Fyra ställen jag bott på:
1. Någonstans utanför fj100. Blåsbo hette det.  
2. Rickeby, med pappa. Sjukt länge sen.
3. Stan med pappa nåt år, för ca 3 år sen.
4. SLB, där jag fortfarande bor kvar ;}

D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. Gossip Girl.
2. Andra Avenyn.
3. Vakna med the voice.
4. Scrubs.

E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Norrland, med hela tjocka släkten. 
2. Skåne, Ystad.
3. En weekend i London.
4.  + en hel del andra ställen.

F) Webbsidor jag besöker (i stort sett) dagligen:
1. bloggkoll.com.
2. bilddagboken.se
3. blogg.se
4. pass.

G) Fyra favorit-maträtter:
1. Tacos.
2. Pitepalt.
3. Mamma's kycklingsallad.
4. Kinamat. (buffé på vita elefanten tex.. mums!)

Intressant va? Antar att intresseflaggan är på top just nu. Har jag inte rätt? Haha. Men nej, nu måste jag faktiskt plugga engelska, hur jobbigt det än är. Nu kommer det inga fler listor kan jag lova.. Inte ikväll iaf ;) Muhah. Godnatt!

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback