Tuesday's great.


Datum: 2008-09-23 Tid: 22:37:22

Äntligen har jag fått ny bloggdesign, det var verkligen efterlängtat eftersom jag (klantig som jag är) råkade klicka fel så den förra försvann. Jag är riktigt nöjd med den jag har nu, och det har jag Sanna att tacka för. :)

Nu är det bara en halv skoldag kvar till helg, eller om man räknar med tiden vi ska spendera på idrottshuset och westerlundska imorn så är det en dag. Aja hur som helst, vad jag vill komma fram till är att jag är ledig från imorgon kväll till söndag. Skönt som fan ska det bli. Det säger väl sig självt att jag kommer sova halva torsdagen, så ni som vill nå mig då får hålla ut tills jag vaknar. Höhö. ;)

Nu till elevens val som jag berättade lite snabbt om igår. Det var nog det värsta jag varit med om på länge. Som steffie förklarade: "Ni vet såna här filmer, där det är folk på ett AA-möte, som pratar om sina problem, och sen i slutet står och stampar och skriker att dom är starka. Så var det ungefär idag, fast värre." Haha åh, hennes humor och fantasi, så sjukt klockren. Och rätt har hon faktiskt. Det var ungefär det vi gjorde, och jag har ärligt talat inte skrattat så mycket på riktigt länge. Jag vek mig och grät av skratt. Alla de övningar vi gjorde var helt sjuka, asså det går inte ens att förklara. Jag kan dock inte säga att jag är speciellt nöjd med mitt val av profil, men fan, spelar roll. Någonting säger mig att jag kommer få ett gott skratt varannan tisdag-eftermiddag iallafall med Simon och Steph, och det kan man ju inte klaga på. Det roligaste var nog ändå att människorna frågade om vi ville vara med i en pjäs som dom redan håller på med, och en av lärarna frågade mig och jennifer(tror jag det var) om vi ville vara ett träd. Ett träd?! HAHA. Finns det någon i hela världen som VILL vara ett träd i en pjäs? Åh herregud! Hahaha. Jag skrattar fortfarande när jag tänker tillbaka på det där. Ni skulle vart där, jag lovar, det var oslagbart. Sen om det var oslagbart på ett bra sätt, det är ju en helt annan sak. ;)

Nej nu hade jag faktiskt tänkt att lägga mig i sängen och lyssna lite på Jason Mraz innan jag somnar. Sov sött - vakna blött. (Ursäkta min "Humor" gott folk.. jag är övertrött.) (A)


Jag bjuder på en bild på mig och de sjukaste filurerna jag känner.
Det är förövrigt dom två som gör mina skoldagar betydligt mindre tråkiga.
Bilden talar nog för sig själv lite också. ;)


Godnatt!

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback