4 September.


Datum: 2008-09-04 Tid: 22:24:09

Och så var det kväll igen. Dagen har gått snabbt ändå, och bra är ju det. Imorgon är det äntligen fredag, äntligen helg. Har dock inte några speciella planer för helgen. Blir nog bara chill faktiskt, skönt det med.
Har hunnit med att vara ute nån timme ikväll, annars har jag bara halvsovit och vart lite social med familjen.
Imorgon får vi se vad som händer, inga speciella planer än, men tar dagen som den kommer. ;}

Funderar på om jag kanske borde plugga lite SO nu, har läxförhör imorgon och vill faktiskt klara G iaf. Grejen är det att jag blir nog trött av att plugga i skolan, och sen när jag väl får lite fritid på kvällarna så finns det faktiskt ingen ork kvar till plugg då. Förjävligt men, sånt är livet antar jag. Bara att stå ut.
Nej nu måste jag verkligen plugga, och sen väntar sängen. Imorgon äre skola, slutar runt 3. Blir helt säkert ett inlägg imorgon. Godnatt! :)

(Har märkt att jag lovat en hel del inlägg som jag inte fått upp än, bla: bilder från norr, veckans favorit osvosv. Nu har jag bestämt mig att sluta lova sånt, utan jag försöker få upp så mycket som jag kan på bloggen, men bli inte besvikna om det inte blir något. Jag ska göra mitt bästa helt enkelt.)

J.

(Angående bilden; Inga kommentarer ;D En i min klass som är fotografen iaf, med sin kompakta digitalkamera.)

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback