Sarcastic mister know it all.


Datum: 2008-09-02 Tid: 22:04:40

Nu har jag suttit och kollat på lite olika gymnasium den senaste halvtimmen. Har hittat tre stycken, alla i Västerås, vilket känns mest lämpligt eftersom jag förmodligen flyttar dit efter 9an. Får fett ont i magen och typ ångest när jag tänker på gymnasium osv. Ska jag vara ärlig har jag faktiskt ingen aning om vad jag vill med mitt liv. Visst, just nu vill jag ju satsa på något inom media eller journalistik, men hur vet jag att det fortfarande är det jag vill om 1 år? Åh, panik. Trots det kan jag knappt vänta tills det är dags att söka in. Mest för att jag vill få det gjort iofs.

Jag längtar verkligen så att det gör ont till nästa år. Att komma bort från Enköping är det jag vill mest av allt just nu faktiskt. Jag vet iofs inte vad jag förväntar mig i nån annan stad, men känner att jag vill ha något annat. Något större.
Jag längtar till att äntligen få komma ett steg närmare vuxenlivet, även fast de är en av de saker som verkligen skrämmer mig. Halva jag vill inget annat än att växa upp, medans den andra halvan bara vill stanna i den här åldern resten av livet, eller iallafall inte bli äldre än 16-17. Nu är jag halvvägs till att bli schizo (stavning?) också (Y) GG.

Nej nu ska jag faktiskt ta och gå och lägga mig. Jag känner att jag håller på att somna där jag sitter just nu, och det är nog inte det skönaste. Finns inte så mycket som lockar så mycket som att krypa ner i sängen och se slutet av filmen på 3an nu för tillfället. John Blund väntar, Godnatt!

J.



(Bjuder på en bild på mig och skölds igår i skolan.
Seriösa du vet..)

Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

Vill du hålla på med media så kan du inte hitta en bättre skola än GUC. Men då ska du verkligen vilja också, vi har bara tre "kärnämnen" den här terminen, sv, eng och ma. Ingen No eller So. Våra media lektioner är 2 ½ timme, och på måndagar är dom 4 timmar. Det är underbart. Kan verkligen rekomendera den skolan om det är media du vill.

2008-09-02 @ 22:20:45
URL: http://snaadrsn.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback