I'm still a rockstar, but what have you got?


Datum: 2008-09-08 Tid: 22:29:06



Har inte blivit så mycket inlägg senaste dagarna. Har varken haft tid eller lust till det. Om ni undrar varför jag inte har någon speciellt design på bloggen för tillfället så är det för att jag satt och klickade runt lite igår och råkade av misstag klicka på någonting så att hela designen försvann. Jag har en ny design på g, som jag hoppas är färdig under den här veckan. Tills dess vet jag inte om det blir så mycket inlägg. Känns så tråkigt när bloggen är så ful :( Men jag gör så gott jag kan. Har ju Elin som tjatar på mig varannan sekund att jag ska uppdatera, så jag är väl så gott som tvungen. Höhö.

Nu har jag bokat tid för klippning och färgning. Eller tekniskt sett så bokade min käre syster tiden åt mig, men det är ju jag som ska dit, så att JAG bokat låter bra. (Y) Hur som helst så ska jag dit på onsdag efter skolan, blir nog lite stressigt med tanke på att jag ska hinna med träning, men jag står nog ut. Det ska bli så sjukt skönt att bli av med utväxten jag just nu går runt med. Usch på den. Sen hoppas jag på att håret ska bli blondt också, istället för oranget som det är nu. Usch på det med.

Åh.. jag är så trött på hösten. Jag vill inget annat än att ha vinter just nu, och då är det faktiskt illa. Visst, hösten kan vara mysig ibland. Den har ju faktiskt sina fördelar, men för tillfället så bleknar dom ganska så mycket mot nackdelarna. Orkar dock inte dra upp hela listan med för och nackdelar nu, men kan ju nämna att mörkret, vädret och allt plugg inte är några fördelar iaf. Eller okej, mörkret kan var en fördel faktiskt, det beror i vilket tillfälle, men nej, usch på hösten iaf. Kylan också förresten, det är nog den största nackdelen av dom alla. Inte nog med att det alltid är kallt ute, så har det börjat bli kallt inomhus också. Jag sitter och fryser så att jag knappt har någon känsel i tårna snart. Okej, lite överdrivet kanske, men poängen är densamma. Det är för kallt helt enkelt. Visst, vinter är ju inte varmare iofs, så förstår själv hur dumt det där lät. Men det är ändå något med vinterkylan som känns bättre än höstkyla.
Åh.. när jag tänker efter så längtar jag faktiskt mer än vad jag själv insett tidigare. Det där kom säkert ut helt fel, men hoppas ni förstår vad jag menar. Tänk Julen, åh.. det är faktiskt den bästa högtid som finns enligt mig själv. Om man bortser från nyår iofs, men det är två helt olika saker. Nostalgi på hög nivå just nu. Började tänka tillbaka på julafton när man var mindre, men tänker inte skriva allting här, det skulle bli för mycket, nån annan gång kanske. Hur som helst så har jag faktiskt alltid älskat julen och vintern, trots att sommaren fortfarande är bästa årstiden enligt mig själv, så kommer vintern inte långt efter.

Oj vad tiden runnit iväg fort. Klockan var ju nyss 21 känns det som. Nu måste jag sätta igång och plugga på Rockens Historia, har prov på onsdag. Wish me luck. :)

J.
Kommentarer
Postat av: Elin

såja :D

2008-09-09 @ 16:25:39
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback