Lovely.


Datum: 2008-09-28 Tid: 01:08:15

Jason Mraz - Life is wonderful

Jason Mraz i fryshuset var underbart. Åh, det här kommer jag leva länge på. Den mannen är så sjukt jävla klockren helt enkelt! Jag lovar er.. nu är jag verkligen lycklig! Det går inte ens att förklara, för ni kommer ändå inte kunna uppfatta hur bra det var. Det krävs att man har varit där för att förstå det. Tro mig.

Den enda nackdelen var dock att man inte fick ha systemkamera med sig in. Mobil och kompakt digitalkamera fick man ha, men inte systemkamera. Och vad tror ni jag hade? Jo systemkamera. Det blev alltså inga bilder, inga bilder alls. :(
Men ska kika lite om det kommer upp någon video på YouTube från konserten närmsta tiden. Om jag hittar någon lovar jag att slänga upp den här på bloggen. Så får ni iallafall en liten aning om hur bra det va! :'D

Nu är jag dock 300 kr fattigare, och räknar man med priset på biljetten så är jag 600 kr fattigare. Det är illa, men värt det. Jag köpte en t-shirt och en mugg där. Och utanför så fick jag tag på en gratis affisch som ska upp på väggen så fort jag hinner. Hihi :)

Nu ska jag planera morgondagen lite och dricka en kopp te (förvånad?), sen så kallar sängen. Jag är hur trött som helst, och mina ben är rent utsagt döda just nu. Godnatt!

J.

Kommentarer
Postat av: Julia

åh ,jag var också på jason. det går verkligen inte att beskriva hur bra det var!! det är något man kan leva på länge, skulle göra i princip vad som helst för att få uppleva det igen :)

surt det där med din systemkamera..

fick du din affisch gratis ? lyckos ;) till mig sa dom att den kostade 50:- ;p

köpte också en t-shirt ;p vilken köpte du? :)





nu blev det en väldig lång kommentar men strunt samma , I can go on and on about jason :)

2008-09-30 @ 22:19:07
URL: http://juliahere.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback