Lördag och 7 dagar kvar.


Datum: 2008-09-20 Tid: 23:46:10


(riktigt gammal bild, men den bjuder vi på)

Tjenamors.
Har inte hunnit med bloggen på ett tag. Blir väl ett ursäkta för det som vanligt då. Höhö.
Kvällen igår spenderades med Elin. Tog en långpromenad med stopp på Maxi för att köpa hårinpackning. Satt och häckade ett tag på donken med varsin dricka innan vi drog hem igen. Efter att vi lyckats skrämt upp varandra tillräckligt mycket för att inte våga gå närmaste (&mörkaste) vägen hem så fick vi lov att ta omvägen runt halva stan. Haha.

Idag drog jag iväg till Västerås med mamma och hennes man. Köpte 3 par skor, och en vinterjacka. Mer än så blev det inte eftersom jag själv inte har några pengar.
Har vart ut en sväng med Linda ikväll. Träffade Frida och gick mest runt lite, eller satt och häckade. Mysigt mysigt. Var ett tag sen man träffade dom, så det behövdes.

Hur som helst.. Nu ska jag och Linda äta chokladbollar och se film. "Surf School" är det som gäller. Vi får väl se om det är något att rekomendera. Har match tidigt imorn, så vi ska väl sova hyfsat tidigt iaf. Godnatt från mig iaf.
Puss.

( OM EXAKT EN VECKA SÅ ÄR JAG I STOCKHOLM FÖR ATT SE SJÄLVASTE JASON MRAZ. :D:D:D )

J

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback