L-U-C-K-Y-!


Datum: 2008-09-17 Tid: 08:22:59



Tja. Var ett tag sen jag skrev här, men har varit mycket på senaste tiden så har helt enkelt inte haft tid. Jag ska försöka bättra mig, jag lovar.

Ska snart dra iväg till skolan och möta Julia och Johanna. Jag slutar inte förrän 4 idag, så har en hel skoldag framför mig. Usch :( Det är iofs ganska skön dag idag, inte så mycket vanliga lektioner och långa raster. Så det är ju positivt iaf.
Bara två dagar kvar till helg, och jag klagar inte.

Satt och tänkte lite för nån dag sen. Och fan vad jag är tacksam över mitt liv just nu. Jag är fan riktigt lycklig när jag tänker efter. Visst, det finns en hel del saker jag skulle vilja ändra på, men fan, skitsamma. Inte värt att lägga ner tid på det.  

Nej nu måste jag kila. Slänger upp något inlägg ikväll säkert. Puss!

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback