Now it's just too late, it seems like we can't go back.


Datum: 2008-09-09 Tid: 22:20:51



Tja.
Har egentligen inte lust att skriva, men vad gör man inte för sina få enstaka läsare och Elin? Haha :)
Just nu borde jag egentligen sitta och plugga på rockens historia, men orken finns inte. Får råplugga hela kvällen och natten istället, tills jag lär mig.
Dagen har varit mysig, fast fan vad trött jag har varit. Seriöst, tröttare än vanligt, och då är det illa. Trodde seriöst att jag skulle somna vid flera tillfällen :o Slutade redan kvart i två idag, så har faktiskt inte varit speciellt jobbigt i skolan. Inte några speciellt jobbiga lektioner, och jag har faktiskt börjat göra riktigt bra ifrån mig på de senaste Spanska-lektionerna, vilket inte precis har varit min starka sida förut. Kanske lyckas satsa på ett högre betyg där.. Bara att kämpa på. :)
Det som var kvar av idag blev mys. Mötte upp Joakim runt 15 och vi drog hem till mig och såg film.
Elin kom runt 18 och vi åkte upp till Enögla för att spela badminton, bara på kul dårå, inte i lag eller något :p
Har inte hunnit med så mycket mer. Druckit några koppar te sen jag kom hem, och häckat lite här. Ska väl sätta igång och plugga snart, men kan ju inte påstå att det lockar speciellt mycket. :(
Just nu vill jag bara lägga mig i sängen, dock inte ensam, och se satc-filmen och bara mysa. Och sen slippa gå upp tidigt imorgon. Men nej nej, det kommer ju inte hända för jag måste plugga, och sova ensam kommar jag få göra, satc-filmen äger jag inte, och gå upp tidigt imorgon får jag ju självklart göra eftersom det är skola. ÅH, tyck synd om mig! :(

Nej nu har jag suttit med det här inlägget alldeles (stavning?) för länge känns det som. Brukar bli så när jag inte har någon lust att skriva. Får bli något inlägg imorgon istället, efter träningen.. om inte jorden går under vill säga :o höhö.
Godnatt! :)

J.

Kommentarer
Postat av: Elin

naa:D JÄGGIE LET ME LAAV U, U KNOW I DO ANYTHING FOR YUU (A)

2008-09-10 @ 08:38:58
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback