**inspiration.


Datum: 2008-09-25 Tid: 20:02:56

Första dagen nu på mina nya ana planer. Gått hyfsat bra, men jag vet att jag kan bättre, så imorgon är det nya tag.
Jag vill verkligen göra det här. Jag känner att jag behöver det. Var länge sen min vilja för någonting var så här starkt, och nu ska jag se till att verkligen få som jag vill.


The Wreckers - Stand still, Look pretty.

Idag var jag på A3 med Josefin. Skönt att träna, och har planerat att gå dit igen nästa tisdag senast, och fortsätta träna 2ggr i veckan utöver fotbollen. Det behövs.
Funderar på om jag orkar gå ut senare och träffa lite folk eller om jag helt enkelt blir hemma en kväll till. Det lutar mot alternativ 2 om jag ska vara ärlig.

Nu blir det Idol-tittande med Mamma.

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback