When the night has been to lonely.


Datum: 2008-10-06 Tid: 07:35:16

Godmorgon! Sovit gott?
Klockan är halv 8 och jag är redan helt klar för att åka, vilket jag inte ska göra förrän om en timme. Jag vaknade halv 6 imorse av en marddröm, och eftersom jag inte kunde somna om då så var det lika bra att gå upp och börja fixa sig.
Jag har ärligt talat fortfarande ont i magen av den där drömmen. Det var länge sen jag drömde en marddröm, men jag lyckas aldrig bli oberörd av dom. När jag tänker efter så var väl drömmen inte så farlig iofs, men den kändes så verklig, det var nog mest det som gjorde mig så rädd. Haha.
Hur som helst.. Nu ska jag ta och vara lite social med Mamma innan jag tar mig till plugget.
Hoppas på att ni får en trevlig dag. Puss! :)

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback