It's not over.


Datum: 2008-10-04 Tid: 15:59:51

Nu är jag äntligen klar med rummet. Det har bara tagit si så där 3-4 timmar att städa ett rum, och ändå har jag inte dammsugit än. Haha! Jag tänkte övertala Anders (mammas man) att han ska dammsuga åt mig. Så slipper jag det. 
Jag är fortfarande lite hängig sen igår, ont i halsen och känner mig lite halvfebrig, så det blir nog faktiskt ganska skönt att vara hemma ikväll. Familjen Björk kommer ju hit så det blir nog en trevlig kväll trots allt.

Har hänt lite saker senaste dagarna som fått mig att bli lite försiktigare nu. Hur tråkigt det än låter så kommer nog de närmsta helgerna bli riktigt lugna för min del. Byter bort busiga utekvällar mot mysiga hemmakvällar med trevligt sällskap istället. Jag vågar inte riskera någonting de närmsta veckorna/månaderna. Mer än så kan jag inte avslöja här dock. De som behöver veta varför vet det. Höhö.

Nu har jag tänkt att hoppa in i duschen, kanske till och med tar ett bad. Det tycker jag att jag har förtjänat så som jag kämpat i mitt rum idag. Hihi. Imorgon blir det förhoppningsvis Mickelsmäss ett tag på förmiddagen med Linda. Det beror på väder. Om det regnar, vilket jag har hört att det ska göra, så tror jag inte att någon av oss har nån speciell lust att åka iväg dit. Men vi får se. Det skulle ju vara trevligt att träffa den filuren igen, eftersom att det var ett tag sen sist.
Det som är säkert är att morgondagen iallafall bjuder på möte med laget, föräldramatch, och avslutningsmiddag. Alltså en hel del fotboll för min del imorgon.
Ser fram emot föräldramatchen jätte mycket. Minns när man var liten och alltid mötte föräldrarna som en liten avslutning på säsongen, så det ska bli kul att ge dom en omgång nu när vi blivit lite äldre. Vad jag har hört så tror dom att dom kommer vinna, men jag tror nog inte att dom är så kaxiga när vi väl är ute på planen. Men vi får väl se. ;)



J.

Kommentarer
Postat av: karolina

ja precis ;P

2008-10-04 @ 18:59:35
URL: http://karolinaastrom.blogg.se/
Postat av: karolina

även att jag precis nämnde honom i mitt inlägg oxå :p hoho

2008-10-04 @ 19:32:46
URL: http://karolinaastrom.blogg.se/
Postat av: Felicia

söt blogg, :)

2008-10-04 @ 19:57:45
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/
Postat av: Amir Akrouti

sv: ja, bara att komma fram och hälsa :D

2008-10-04 @ 22:42:37
URL: http://gaybloggen.com

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback