Maybe it's lost behind the words we could never find?


Datum: 2008-10-07 Tid: 21:08:04



Nu är jag redo för So-provet imorgon. Första gången på länge som jag är riktigt säker på ett prov, så det känns skönt.
Dagen har gått så himla segt, och jag är verkligen sjukt trött. Draman sista timmen var till och med värre än förra gången, och då är det illa. Jag vill byta egentligen, men då måste man gå och prata med bitr. Rektor och allting. Det orkar jag inte, så ett år med Drama får det bli helt enkelt. Fick mig ett gott skratt med Simon på draman ändå, så det var ju inte bara tråkigt iaf. Hihi.

Nu ska jag se nåt avsnitt av Andra avenyn och ta mig en kopp te till. Ska försöka sova tidigt idag, så att jag är hyfsat pigg imorgon. Går nog upp med mor min runt 6 för att hon ska hinna förhöra mig på so innan hon åker. Det är ganska skönt att gå upp så tidigt ärligt talat. Då slipper jag stressa så mycket, vilket jag iofs gör i stort sett hela tiden.
..Men aja, nu är tevattnet klart.

J.
Kommentarer
Postat av: Stephanie Ampel

marilyn!

2008-10-08 @ 13:37:05
URL: http://ampel.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback