Hello beautiful, how is it going?


Datum: 2008-10-28 Tid: 22:29:14

Fortfarande på äckelhumör, men det börjar bli lite bättre.
Planerna just nu är att lägga mig i sängen med tre täcken, massa kuddar, popcorn, en stor fet kopp te och titta på film. Problemet är dock vilken film jag ska se, har tre stycken men kan verkligen inte bestämma mig. Haha ojoj, vilket I-landsproblem..

*20 minuters betänketid och lite msn'ande*

Nu har jag bestämt mig. Jag ska se "She's all that" tror jag. Nog för att jag sett den filmen förut, men det var as länge sen, och den är bra så. Blir nog ett inlägg till innan jag går och lägger mig, om jag inte somnar till filmen vill säga. Men troligtvis ett inlägg till, mig slipper ni inte så lätt. Mohaha (Eller nåt sånt). Nu börjar jag bli för trött. Det märker man när humorn börjar bli lite.. speciell. Höhö. Men aja, nu blir det film som sagt...

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback