Something unpredictable.


Datum: 2008-10-17 Tid: 00:00:28



Äntligen är jag klar och som jag har kämpat. Nu väntar en varm säng och en... So-läxa (?). Hoppas ni förstår att det är nu ni ska tycka synd om mig? Hihi. Nej men ärligt, skolan tar snart död på mig. Läxa hit, läxa dit, och sen prov på det. Ni hör ju själva. Det är helt enkelt förjävligt. Men mindre än ett år kvar nu (på västerleden iaf), så jag får väl stå ut.

Nu börjar klockan bli för mycket med tanke på att det är skola imorgon, så jag ska väl borsta tänderna och hoppa i säng, (eller ja.. inte bokstavligt talat då). Jag förväntar mig att ni håller tummarna för mig imorgon när jag sitter hos tandläkaren. Dags att sova. Godnatt!

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback