Nattugglan.


Datum: 2008-10-29 Tid: 02:39:21

Bjuder på en bild på mig och mina tokfior

Jag är dålig på det där med att hålla saker som jag skriver här på bloggen har jag märkt.
När jag säger att jag ska skriva ofta så skriver jag sällan, och när jag säger att jag inte ska skriva så gör jag det ändå. Haha, bra där.

Jag kan inte sova, jag är ärligt talat inte ett dugg trött.. Jag är bara hungrig, men orkar inte äta någonting.
Såg nyss klart "She's all that" som förövrigt är galet bra. Måste erkänna att jag vart lite avundsjuk på dom i filmen med tanke på att jag låg helt ensam i min säng. Just nu behöver jag sällskap mer än någonsin faktiskt, och jag har ju mina tankar på vem som skulle passa bra eller rättare sagt perfekt som sällskap. Hihi.

Aja, jag funderar på om jag ska se Mamma mia nu, om jag verkligen orkar det vill säga. Det kommer sluta med att jag är halvdöd imorgon, men eftersom jag ändå inte kan sova så kommer jag väl vara det i vilket fall som helst. Äsch, jag får väl helt enkelt sova hela dagen imorgon, och inte vakna förrän det är dags för träning. Det låter skönt som fan kan jag lova!

Men nu ska jag iallafall lägga mig i sängen, och det blir inget mer bloggande för idag heller. Godnatt, och nu menar jag det verkligen!

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback