I used to roll the dice.


Datum: 2008-10-14 Tid: 13:57:11

Nu sitter jag och jobbar med konsthistoria. Jag ska skriva om en konstnär som heter René Magritte. Det ska vara klart på fredag och jag har inte ens börjat. Känns bra.
Jag slutar om en timme, och om jag ska hinna med någonting borde jag nog sätta igång nu.
Efter skolan tar jag nog en sväng till gymmet och tränar lite, men det beror iofs på om pappa har hunnit fixa medlemskap osv åt mig.
Hur som helst så blir det badminton eller liknande med Elin ikväll iallafall. Blir säkert kul.
Men nu måste jag nog skriva lite. Blir antagligen något inlägg ikväll om jag hinner. Tills dess bjuder jag på en underbar låt. Puss.


Coldplay - Viva la vida


J.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback