Favorit v42


Datum: 2008-10-21 Tid: 20:16:12

(Var ett tag sen det blev någon veckans favorit här på bloggen. Men tro inte att jag glömt bort det. Jag menar det var ju bara si så där 10 veckor sen.. Hihi.)

Den här bruden är en av mina närmaste vänner, trots att vi inte känt varann så jätte länge. Hon är så jävla klockren så det finns inte. Har aldrig haft en tråkig stund med den här filuren. Någon envisare människa än henne får man leta efter. Trots att hon ibland kan vara lite smådryg, som när hon till exempel kan skratta åt sina egna skämt non stop, så har hon faktiskt förtjänat platsen som veckans favorit. Hihi.
Tack Elin för att du alltid ställer upp när det behövs och tack för alla stunder som du fått mig att skratta tills magen vikt sig. Det är såna stunder som man verkligen minns och det är såna stunder som du och jag delar. Norrland, sommarkrysset och resten av sommaren skulle inte varit samma utan dig, så tack för det. Jag älskar dig.


I will never let you fall.
I'll stand up with you forever.
I'll be there for you through it all,
even if saving you sends me to heaven.
Kommentarer
Postat av: elin

Sötnos!! Jag älskar dig oxå, och minnena vi delar är helt underbara. Älskar våran humor, PUTTEFLY!!! Vadå skratta åt mina egna skämt, de gör jag väl inte;)

älsk<3

2008-10-21 @ 20:20:00
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback