Det är som att vinka åt en blind och skrika åt en döv.


Datum: 2008-11-16 Tid: 14:18:29



Halloj.
Har snart gått en vecka sen sist såg jag precis. Förlåt för det.
Jag har haft fullt upp med skola och annat så har inte haft speciellt mycket tid till bloggen.

Nu åkte Linda precis, hon spenderade natten här.
Gårdagen bjöd på lite shopping i västerås, och filmkväll här hemma. Det var riktigt mysigt och efterlängtat kan jag lova.

I fredags så hade vi överraskningsfest för Julia och Johanna som fyller den 27e. Jag, Klara, Elin och Nathalie och ca 15 personer till var där för att gratta brudarna. Till en början blev det riktigt lyckat, och det är jag glad för. Det spårade dock ut ganska tidigt men vi får komma ihåg det roliga från i fredags istället för att tänka på det.
Det kommer förmodligen bilder lite senare.

Idag ska jag träna, städa och sen bara tare lugnt. Imorgon har vi första Lucia-träningen, och det ser jag fram emot.
I veckan ska jag göra mitt bästa för att uppdatera så mycket som möjligt, men det blir dock lite dåligt med tid när det är skola och så, så bli inte förvånade om det inte blir någonting. Men som sagt, jag gör mitt bästa.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen städa upp lite på rummet.
J.
Kommentarer
Postat av: josefin

Sugen på lite ny musik i högtalarna? Spana in min blogg där jag säljer min skiva för ett mycket bra pris!

2008-11-16 @ 15:53:09
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback