If you leave me tonight.


Datum: 2008-11-16 Tid: 21:05:49



Träningen gick bra, men med städningen däremot är det väl motsatsen med tanke på att jag inte ens har börjat.
Borde egentligen vara klar just nu, eftersom mamma drar in mina pengar om jag inte städar, meen.. jag orkar verkligen inte.

Hur har eran helg varit då?
Min har iallafall varit underbar, med vissa undantag dock. Nu har jag iofs redan berättat om helgen i tidigare inlägg, men ändå.

Första snön kom idag förresten. Nog för att de flesta redan vet det men ändå. Jag menar hur mysigt är det inte med snö egentligen? Jag tycker det är urmysigt iallafall. Jag verkligen älskar vintern.
Det var dock inte så roligt att snön inte stannade kvar speciellt länge utan blev till slask, men det är en bra början att det snöade iallafall.

Oj, klockan är redan nio. Det känns som att jag borde ta mig i kragen och sätta igång med städningen, hur motbjudande det än låter. Hade tänkt att lägga mig hyfsat tidigt ikväll, så det blir väl inte nåt mer inlägg efter det här, förutom dagens låt förstås.
Morgondagen bjuder på skola, luciaövning och fotbollsträning, får se om jag hinner slänga upp nåt inlägg här också.
Godnatt iallafall.

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback