Long time, no see.


Datum: 2008-11-07 Tid: 19:28:39

Nu sitter jag hos Elin. Har hunnit med att laga mat, och g� en promenad tidigare. Ikv� blir det film f�ulla muggar, och en massa gott till det. Riktigt mysigt.

S�imla sk�att helgen �ligen har kommit, gud s�ag har l�tat. Skolan verkligen d� mig, och de n�aste veckorna ser ju inte speciellt roliga ut kan jag lova,�Flera prov och l�r�v�ar. Fyfan�:I
P�al om prov s�ade jag matteprov idag, och det gick inte ett dugg bra. Godk� klarade jag nog, men eftersom jag vill satsa lite h� i matte s��s det lite surt. Men men..

Nu ska jag ta och vara lite social med Elin hade jag t�t. F�se om det blir n�t mer inl� ikv�, det �rst�att se.
Men en bra kv� f�ni ha, f�et ska ja.. Hihi :)���

J.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback