I'm not one of those who can easily hide.


Datum: 2008-11-23 Tid: 19:37:00

Kom hem från träningen för inte så länge sen, har bara hunnit med att duscha sen dess.
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och försöker hitta på bra anledningar till att slippa plugga.
Jag är så himla trött, även fast jag sovit halva dagen. Det blir ju inte bättre heller av att det är skola imorgon.. Usch, jag hatar söndagar! :(

Får glädja mig åt att snön fortfarande ligger kvar iallafall. Jag tycker verkligen att det är helmysigt med snö.
Speciellt på kvällarna, när det är mörkt. Den enda nackdelen är väl dock att det är så himla kallt bara.

I veckan är det skola och träning som gäller. Har två prov som jag måste prestera bra på, så blir väl en hel del plugg.. :/
Sen så har jag två eller tre luciaträningar den här veckan som jag verkligen ser fram emot och så kommer min syster hem och flyttpackar. Kvinnan har tydligen bestämt sig för att flytta till Sundsvall, och lämna kvar mig här. Den jäveln... Nej då, men ska bli kul att träffa henne iallafall. Sen fyller hon år i veckan också, så ska se till att gratta henne på tisdag :)

Nu måste jag nog sätta igång och plugga till ett hemkunskap-prov som jag har på tisdag. Jag går väl och lägger mig hyfsat tidigt idag, så något till inlägg blir det nog inte.
Sov gott!


Årets första snö taget från mitt fönster 16/11.

J.
Kommentarer
Postat av: Elin

haha du gör som jag, när jag inte orkar plugga;) :*

2008-11-23 @ 21:13:14
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback