It's just the beginning, it's not the end.


Datum: 2008-11-22 Tid: 17:38:10

Igår spenderades kvällen hos Madeleine där Josefin och Linda också var. Det blev film och massa skratt innan jag och Linda drog vidare hem till henne. Inte helt oväntat blev det film där också, och popcorn med pommeskrydda till det. Hihi :)
Jag hade med mig kameran för att ta en massa bilder, men klantig som jag är så glömde jag minnseskortet hemma i datan.

Imorse väckte Linda mig och galningen hade redan varit ute och sprungit på morgonen. Herregud. Där låg jag och sov som en stock medans hon var ute och sprang i kylan. Ni hör ju själva hur det låter. Känner mig lite lat om jag ska vara ärlig. Att jag inte har tränat på en vecka gör ju inte heller saken bättre..

Aja.
Om någon timme går jag, mamma och hennes man, hem till Elin, då hennes föräldrar bjuder på middag.
Efter maten blir det promenad med Elin och sen fortsätter vi kvällen här hemma med film. Blir nog mysigt det.

Nej nu måste jag nog sätta fart och fixa mig. Får se om det blir något till inlägg ikväll, men hoppas inte för mycket.. Hihi ;)
Trevlig kväll iallafall!
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback