Just do what you have to.


Datum: 2008-11-20 Tid: 22:30:08

Hellu.
Var i skolan idag så med andra ord så är jag äntligen frisk, eller hyfsat iallafall. Jag har fortfarande ont i halsen och hostar som en tok, men jag behöver inte ligga hemma längre som tur är.
Som sagt, skolan idag, det gick hyfsat snabbt och vi hade luciaträning också. Vet inte om man får berätta någonting, men jag kan ju säga att det var roligt och att jag längtar galet mycket tills det är dags.
Hur som helst.. Matte lektionen idag kan nog ha varit den skönaste. Jag och min galne vän Johanna hade ingen som helst lust att plugga, så jag spenderade hela lektionen med att "tatuera" hennes armar. Grymt snyggt blev det, enligt mig iallafall. ;)

När vi äntligen slutade så tog jag och Elin tåget till västerås och hittade ett par skor åt henne. Från stan drog vi vidare till Info-komp på öppet hus, men lyckades tappa bort oss först även fast skolan låg några meter från oss. Lyckat. Haha.
Skolan verkade bra. Mer än så orkar jag inte berätta.
Hade faktiskt tänkt att sova nu, och plugga lite SO inför prov imorgon.
Men sov gott.

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback