Oberoendeframkallande.


Datum: 2008-11-08 Tid: 18:57:41

Hellu. Ändrade planer idag.
Jag skulle egentligen ut och äta med linette, josefin, madeleine, frida och linda idag, men eftersom pengarna tog slut under lovet fick jag lov att stå över. Istället åkte jag med Elin till västerås, hon skulle till sin bror, och jag till min.
Nu sitter jag i hans kök och har precis var duktig och diskat. Visst är jag snäll? Verkligen drömsystern, höhö.

Men nej, nu ska jag nog ta och vara social, blir kanske något inlägg senare, och troligtvis lägger jag upp en dagens låt.
Imorgon är det alliansmatch med damlaget som gäller, så ikväll äre bara att tagga upp till tusen.
J.
Kommentarer
Postat av: josefin

fin design :)

2008-11-09 @ 16:31:44
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback