It makes it hard to smile.


Datum: 2008-11-17 Tid: 18:32:53

Hej.
Skola idag, och det gick faktiskt ganska så fort. Var lite smådrygt i slutet av dagen men det är väl som vanligt iofs.
Skulle ju haft "luciaträning" idag, men det var bara information för vi ska tydligen inte börja sjunga förrän på onsdag.

Jag tror jag börjar bli förkyld igen. Usch det här är verkligen nackdelen med vintern, alla dessa förkylningar som kommer.
Det känns som om jag nyss var förkyld, och nu börjar det komma igen känner jag.
Hoppar över träningen ikväll iallafall, för om jag nu har rätt och att det är en förkylning som smyger sig på så tänker jag göra allt jag kan för att slippa det.

Helgens planer börjar redan se ganska så lovande ut. Förhoppningsvis så blir det FJMLL på fredag hemma hos pussy. Det ser jag verkligen fram emot kan jag lova. Sedan får vi se vad resten av helgen har att bjuda på.

Nu ska jag ta och skriva lite på min uppsats om reggae som ska vara klar på onsdag. Wish me luck.
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback