Det finns inga prinsar än, så jag drömmer lite till.


Datum: 2008-11-19 Tid: 20:02:49

Jag är helt galet trött just nu. Men jag orkar inte gå och lägga mig. Då äre illa.
Imorgon blir det nog skola för min del, då jag mår bättre nu. Dessutom så är det luciaträning imorgon, och det vill jag verkligen inte missa.
Funderar på om jag ska pallra mig iväg till västerås imornkväll och gå på öppet hus på Info-komp. Även fast jag är nästintill bombsäker på att det är JohnBauer's It-media program jag vill gå så måste jag ju kolla lite annat också ifall jag inte kommer in, och Info-komp's Samhäll - journalistik&media verkade faktiskt ganska så intressant. :)
Okej, jag har väl fått er att somna nu antar jag?

Jag ska väl ta och plugga lite SO nu hade jag tänkt, eftersom att jag har prov på fredag.
Men godnatt iallafall. Puss!

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback