Jag trivdes bättre i dina ögon.


Datum: 2008-11-19 Tid: 12:50:31

Godmorgon.
Ja, ni ser rätt. Jag är hemma idag igen. Den här hemska förkylningen tar snart död på mig..
Inte nog med att jag är sjuk, så är jag himla uttråkad också. Det är verkligen jätte tråkigt att vara hemma själv på dagarna. Jag menar, vad finns det egentligen att göra?
- Datan är helt värdelös att sitta vid, det finns ingen online någonstans.
- Tv'n lockar inte speciellt mycket, då det bara visas Tv-shop och liknande program eller dåliga gamla såpor.
- Prata med någon kan jag ju inte eftersom att jag är så ensam hemma att det ekar på flera mils avstånd.
Nu återstår väl ungefär ingenting antar jag, eller jag kanske har glömt någonting? Isåfall får ni gärna ge mig tips på någonting att göra innan jag dör av rastlöshet..
Uschusch, verkligen synd om mig.. Tycker ni inte? Eller okej då, kanske inte jätte synd, men lite iallafall.

Nej nu ska jag nog laga någon mat och ta en kopp te. Det lutar mot att det blir nudlar då det är i stort sett det enda jag orkar och kan laga utan kokbok.
Sedan kanske jag sover ett tag, eller bara sitter och tycker synd om mig själv. Höhö. Nejdå.
Men nu ska jag gå som sagt.
Puss så länge.
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback