Even the best fall down sometimes.


Datum: 2008-11-30 Tid: 21:30:11

Första advent, 24 dagar kvar till Julafton och jag klagar inte.

Helgen har dock gått alldeles för fort, och imorgon väntar en lååång skoldag. Känns väl inte sådär jätte lockande precis, men jag står nog ut. I veckan blir det massvis med träningar, både lucia och fotboll och helgen ser redan riktigt lovande ut. Då det bjuds på alliansmatch, och lite annat.. Men mer om det senare i veckan.

Idag så har jag hunnit med att storstäda mitt rum, så nu är det för en gångs skull riktigt rent. Var ner och tränade i Idrottshuset också, men det gick väl ärligt talat inte sådär jätte bra. Haha! Det blir hårdträning för min del i veckan så kanske jag har någon chans att få stå i mål på lördag.
Nu hade jag tänkt att fixa det sista i rummet och sen ta mig en välförtjänt kopp vanilj-te. Går förmodligen och lägger mig snart också, eftersom att jag är trött som tusan.
Jag lovar också att sköta bloggen lite flitigare från och med idag. You have my word.

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback