Don't leave me hangin


Datum: 2008-11-02 Tid: 20:56:55

Det har blivit lite glest med inlägg senaste dagarna, men jag har försökt ta vara på slutet av lovet så gott jag kan.
Just nu har jag inte någon lust att skriva egentligen, men jag gör ett försök..



Hur har erat lov varit då?
Mitt har iallafall varit super. Jag har fått med i stort sett allt jag velat, men måste ändå säga att det har gått alldeles för fort.
Nu är det back to school som gäller, och det ska iallafall bli kul att få träffa mina knasungar Sköld.
Hm.. Någon mer positiv sak med att skolan börjar igen kommer jag inte på tror jag...
..Eller jo förresten, det blir snabbare December, och det längtar jag verkligen jätte mycket till! Tänk vad mysigt.. Advent, Lucia, Julafton, Nyår. Ni hör ju själv?
Jag verkligen älskar vintern, eller okej, inte så mycket som jag älskar sommaren.. Men vinter slår iallafall höst och vår med hästlängder!

Hur som helst.. Nu funderar jag på att gå och lägga mig, hoppas bara att jag kan somna hyfsat tidigt ikväll, men med tanke på att jag är trött som tusan ska väl inte det vara något problem. Hihi.
Godnatt.
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback