You thought wrong.


Datum: 2008-11-06 Tid: 21:28:36

Dålig uppdatering, som vanligt. Trött, som vanligt. För lite fritid, som vanligt = Illa!

Finns inte så mycket att skriva här iofs, men ett försök måste jag ju göra.
Egentligen borde jag plugga nu, har prov och läxförhör imorgon, men ni kan ju själv lista ut vad som lockar mest.
Hm.. Snart helg, det ska bli jätte skönt verkligen.
Fredag kväll + natt spenderas hos Elin, och lördag blir det ut och äta med Frida, Linda, Josefin, Madeleine och Linette. Mysigt mysigt.
Men nej.. Nu är min hjärna i stort sett helt paralyserad, jag får inte fram någonting att skriva här. Jag tänker ta mig en kopp te, och försöka få in lite so och matte i min skalle istället. Hade tänkt att kika lite på EMA också.
Det blir ett godnatt från mig, ska bara se till att få upp en dagens låt innan. Men sov gott nu.

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback