I'm lovesick somewhere tonight.


Datum: 2008-11-03 Tid: 21:25:06

För er som undrar så är jag halvdöd efter första skoldagen...
Okej det kanske är lite att ta i, det var faktiskt helt okej, eller.. bättre än vad jag trodde iallafall. Men trött  som tusan måste jag erkänna att jag är.  Kul att träffa Skölds igen, och så fick jag ju skolkatalogen också (där jag förövrigt ser ut som en transvestit . . . ).

Träningen för nån timme sen gick bra, några tabbar, men känns som om jag börjar komma tillbaks nu. Har inte stått i mål speciellt mycket i slutet av sommaren, och jag kan lova att det märktes det första träningarna på vintersäsongen. Menmen..

Nu funderar jag faktiskt på att slänga upp en dagens låt och sen hoppa i säng, min kropp är helt död. Jag skjussade hem Elin efter träningen ju, nån mer än jag som förstår sammanhanget..? Höhö, nej då, tror det är för att jag är så himla trött bara. Får tänka positivt, det är bara 4 dagar till helg, 7 veckor till jullov, 51 dagar till julafton och 58 dagar till Nyår. Det går nog ganska fort får vi hoppas.
Helgens planer ser ut att bli riktigt mysiga, mer säger jag inte förrän då.
Meen.. Nu väntar som sagt sängen, och jag ska ju hinna med att lägga upp en dagens låt också. Så sov gott inatt.


Hittade förresten en bild från Globall Cup 2006
som jag tänkte ta och bjuda på. Hihi.


J.
Kommentarer
Postat av: Linda

Oherregud vilken gammal bild, men dedär glömmer jag aldrig :')

2008-11-03 @ 22:08:01
URL: http://lindaeeriksson.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback