Broken smile.


Datum: 2008-11-01 Tid: 14:03:55

Tjena. Sitter hos bror i västerås nu, har precis vart och bowlat, och sen ätit lunch på amore.
Jag lider när jag tänker på att det är näst sista dagen på lovet nu, fyfan. Det känns ju som att det precis började, och nu är det slut om två dagar.. :(
Aja.. får helt enkelt ta vara på sista tiden.

Stockholm i torsdags blev riktigt lyckat. Jag hittade två tröjor, en halsduk och en mössa. Vid halv 12 åt vi lunch på kungshallen och efter många om och men hittade vi ett bord. Mätta och glada gick vi upp på södermalm, och jag skojar inte om jag säger att vi gick runt halva söder.. det kändes så iallafall. Vi lyckades till och med komma till Norge så långt som vi gick, det har jag till och med bildbevis på, höhö ;)
På väg tillbaka till centrum började det regna, och inte lite heller.. Vi var helt dyngsura när vi satt oss på tåget hem. Men det blev som sagt en lyckad dag.

Igår låg jag hemma sjuk hela dagen. Förkylning, feber och hosta.. Inte det minsta okej alls! Börjar må lite bättre nu, men fortfarande förkyld.

Nu ska jag vara lite social, sen hittar jag väl antagligen på nåt med Elin när jag kommer hem.
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback