Drive until you lose the road, or break with the ones you’ve followed.


Datum: 2008-06-30 Tid: 11:23:49



helvete. förlust i b-semi mot vallentuna's bättre lag. vi inledde matchen bra i första halvlek, visst att vi kunde bättre men, vi höll spelet ganska bra ändå. i andra halvlek gick vi ut och dominerade i början, fick upp vårat spel och var på deras planhalva riktigt mycket. fick flera målchanser men lyckades inte få in bollen (som vanligt då). till slut tappade vi och vallentuna blev hungriga på bollen. de fick en turträff inne i straffområdet och bollen gick rakt i bortre krysset. 1-0 till vallentuna. efter det gav vi vallentuna riktigt motstånd och var nära 1-1 flera gånger, men lyckades inte få in bollen då heller. vi kämpade på bra genom matchen, och för att vara det enda rena 93-laget mot blandade 93-92lag, rena 92-lag och till och med lag med 92-91 så ska vi vara nöjda över vår insats på cupen. och det är ju inte nu vi ska satsa, det här var ju mest för att få spela lite osv. norrköping tjejer.. då jävlar! det är våran cup! ;) 

idag blir det bara chill tror jag. hade ju planerat fotboll hela dagen, men det gick ju inte så bra. satt  nu får jag helt enkelt se vad som händer. ska iaf sova en stund tror jag. vaknade vid 5 imorse, satt är riktigt trött just nu.
vet inte om det finns ork till att göra nåt faktiskt. inte alls på humör för nånting just nu, och finns flera anledningar till det, men ska nog inte ta upp någonting här, det är bäst så.

imorgon ska jag och linda till uppsala och muppa runt tror jag. sen sover hon antagligen här. eller så är planerna nu för tillfället iaf. får se om det blir några ändringar.

nej gott folk, nu ska jag krypa ner i soffan med täcke och se tv/film och försöka sova. återkommer säkert senare med uppdateringar om dagen.

hare bra, för det ska ja.
puss :*
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback