heaven is a place nearby


Datum: 2008-06-17 Tid: 12:09:14



godmorgon.
det här har varit den jobbigaste natten på länge. usch.
var nog tur att jag inte åkte till linda igårkväll, vilket jag först hade planer på att göra.
men hur som helst så kunde jag inte somna först, frös och skakade.
runt 3 mådde jag sjukt illa och kräktes och skit flera gånger under natten.
usch. sen vaknade jag vid 6 imorse, mamma försökte få i mig mat, vilket inte tog
lång tid innan det kom ut igen. jag somnade om igen och sov till 11.
mår bättre nu, men fortfarande riktigt ont i magen. det värsta är att jag nog inte är
magsjuk heller. det är nåt annat. :o

men aja. ska inte klaga så mycket mer på natten, men nu vet ni.
idag blir det västerås med frida, linda, jossan, och kanske nån till, det visar sig.
tar väl bussen om nån timme typ. satt nu ska jag göra mig i ordning.

asså jag förstår inte vad det är som händer. först den lilla pojken från k-ängen. sen pontus. nu sebbe hr.
jag kände inte någon av dom. men vet vilka de är. var bästa vän med sebbe hr på dagis. det var länge sen
så jag påstår verkligen inte att jag känner honom. men jag känner med dom som kännde honom och de andra.
det är hemskt när sånt här händer. och det är tredje gången på inte ens ett halvår. usch.
vila i frid sebastian (F)

tack sanna för designen på bloggen.
spana in hennes blogg på: snaadrsn.blogg.se
den är riktigt läsvärd (Y) :)

puss :*
Kommentarer
Postat av: Sanna

Tyckte du om den? Annars kan jag göra en ny om några dagar ;) Visste inte riktigt hur du ville ha det.

2008-06-17 @ 12:59:51
URL: http://snaadrsn.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback